Tisztelt Vásárlónk!

Kérjük, a Kosár használatával adja le rendelését. Itt tud szállítási igényt is megjelölni, amennyiben arra igényt tart.
Az űrlap sikeres kitöltése után üzenetet kap, a rendelés feldolgozása után, egy munkanapon belül pedig részletes visszaigazolást küldünk.
Pontos szállítási díjat a megrendelés feldolgozását követően tudunk megadni!
Ha mindent rendben talál, a Díjbekérőn szereplő előleg megfizetésével tudja véglegesíteni rendelését, melyet bankszámlánkra kell átutalnia a megadott határidőn belül. Előleg nélkül az árut a megrendeléstől számított 3 napig foglaljuk Önnek. Az előleg jóváírását követően rendelését gyűjtőfuvaros vagy postai kiszállítással 15 munkanapon belül kézbesítjük a megadott címre. Egyedi fuvar megrendelésnél a szállítás időpontja az Ön által megadott 30 napon belüli időpont! Az átvételre rendelkezésre álló határidő (teljesítési határidő) minden esetben legkésőbb a megrendeléstől számított 30 nap. A fennmaradó vételárrészt, szállítási díjat és egyéb tételeket átvételkor kell megfizetnie. Előre utalással is lehetőség van fizetésre, azonban a teljes vételárnak legkésőbb az átvételig bankszámlánkra be kell érkeznie, teljesítés hiányában az áru nem adható ki. Személyes, vagy fuvarozó általi átvételre előre egyeztetve, nyitvatartási időben van lehetőség. Megértését köszönjük!
A megrendelés véglegesítése minden esetben az előleg vagy vételár megfizetésével történik!

A postai szállítás díjai a postai szolgáltatások nyújtásának részletes szabályait tartalmazó 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet alapján:
– Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
– Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
– Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
– Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Postai kézbesítés esetén a postai szállítás alapdíján felül 3.000 Ft csomagolási- és 3.000 Ft feladási díjat számítunk fel, továbbá törékeny ill. nagy értékű (értéknyilvánítás 50.000 Ft felett) küldemény esetén a postai szolgáltatások mindenkori díjszabásának megfelelő különdíjak fizetendők. Postázni kizárólag a szállítási költségek előre utalását követően áll módunkban. A Magyar Posta csomagszállításából kizárt termékeket, ill. a felvett küldemények átfutási idejét a Magyar Posta ÁSZF-je tartalmazza: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf

SZÁLLÍTÁSI, FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

Kérjük figyelmesen olvassa végig!

Kérjük, hogy a Szállítási és Fizetési feltételeket kiemelten vegye figyelembe, és kizárólag abban az esetben véglegesítse cégünk általi kiszállítással igényelt megrendelését, ha biztosítani tudja a termékek átvételét az alábbiak szerint:

  • A szállítást hétköznapokon, munkaidőben, 8.00-18.00 óra között végezzük (kivéve egyedi fuvar).
  • Egy adott megrendeléshez csak egy szállítási címet tudunk elfogadni!
  • A szállítást megelőző napon telefonon értesítjük. Ha nem érjük el telefonon, sms-t és/vagy emailt is küldünk, tehát mindenképpen értesítést fog kapni a fuvarról!
  • Az érkezés pontos ideje előre nem meghatározható (kivéve egyedi fuvarral történő megrendelésénél). Időpontra, adott időszakaszokban való érkezésre vonatkozó igényeknek nem tudunk eleget tenni (forgalom, útviszonyok, rakodás, stb. kiszámíthatatlansága miatt), ezért az érkezés napján kérjük az átvétel feltételeit biztosítani szíveskedjen! Az egész napos várakozás elkerülése érdekében kérésére egy órával a címre érkezés előtt külön értesítjük!
  • A szállítás kizárólag a gépjárműről történő lerakodást tartalmazza, az ingatlanba történő árumozgatást nem tudjuk vállalni! A rendelt kandalló súlyától függően akár 3-4 fő is szükséges lehet az átvételhez!
  • FONTOS: a szállítási díj kizárólag a megadott címre történő kiszállítást tartalmazza, a beüzemelés/tárolás helyszínére történő árumozgatás tárgyi és személyi feltételeit Megrendelő köteles biztosítani!
  • A gépjárművezető rakodásra nem kötelezhető. A kiszállítás során adott címen az átvételre rendelkezésre álló idő: maximum 30 perc.
  • A kiszállítás feltétele a tehergépjárművel (3,5t) való akadálytalan, biztonságos megközelíthetőség, ill. a parkolás biztosítása. Fizető parkoló esetén a parkolás költségei a Megrendelőt terhelik. Megrendelő köteles tájékoztatást adni amennyiben a célállomáshoz több mint 200m földút vezet. Ennek elmulasztása esetén a kiszállítás megtagadható, az átadás helyszíne a legközelebbi aszfaltos út végére módosul.
  • Szállítást kizáró okok lehetnek (többek között): a cím elérése vagy a parkolás közlekedési szabályokat sért, belógó növényzet (amely a gépjárműben kárt tehet), túlságosan meredek, rossz minőségű vagy szűk út, forgalmi akadály, stb. Amennyiben kétely merül fel a jármű vagy a rakomány biztonságával kapcsolatban, úgy annak elbírálásáról a helyszínen a gépjárművezető dönt, belátása szerint – vagyonvédelmi okokból-, a behajtás elutasítható. Ilyen esetekben az átadás helyszíne a célállomáshoz legközelebbi, biztonságosan elérhető helyszínre módosul.

Fentiek be nem tartása, vagy figyelmen kívül hagyása esetén az áru visszaszállításra kerül, és a szállítási díjat kiszámlázzuk!

Kérjük vegye figyelembe, hogy a fuvarok szervezése, előkészítése cégünktől komoly logisztikai hátteret és erőfeszítéseket igényel, emiatt megrendelt fuvart lemondani – indoktól függetlenül – csakis és kizárólag költségtérítés (szállítási díj megtérítése) ellenében lehet.

Kérésre, – külön díjazás ellenében – rakodásra személyzetet tudunk biztosítani.

Lehetőséget kínálunk egyedi fuvar igénybe vételére is. Ez esetben tudunk az egyéni igényekhez alkalmazkodni (pl. időpontra érkeztetés, hétvégi fuvar, sürgősség, stb.). Az egyedi fuvar ára felől kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken!

Egyedi szállításra vonatkozó igényét megrendeléskor, vagy azt követően írásban kell jeleznie a weboldalon megadott email címen, legkésőbb közvetlenül a megrendelést követő munkanapon! Ezen túlmenően az egyedi szállítási módot nem tudjuk garantálni. Egyedi szállításnál a kért időpontot a fuvarszervezések miatt min. 3 munkanappal előre egyeztetni szükséges!

Árajánlatot bármely típusú szállításra a megrendelést követően, vagy előzetes egyeztetés alapján tudunk megadni (telefon, email). Amennyiben nem fogadja el a fuvarra kapott árajánlatot, válaszüzenetben jelezheti elállási szándékát, ugyanakkor az előleg határidőn belül meg nem fizetése esetén az ajánlat automatikusan is törlésre kerül.

Az igényelt szállítási opció és időpont Megrendelő részéről egyoldalúan, utólag nem módosítható. Megrendelő fizetési kötelezettséggel tartozik önhibáján kívül bekövetkező sikertelen teljesítés esetén is (ez alól természetesen kivételt képeznek a Szállító részéről felmerült okok). Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítást megelőző értesítések figyelmen kívül hagyása is lemondásnak minősül!

Sikertelen kézbesítési kísérletet esetén (ide értve a lemondást, vagy a célállomás megközelíthetetlenségét is) a megrendelt termékek – a szerződésben szereplő szállítási költség rendezése mellett – telephelyünkön (6000 Kecskemét, Hrsz. 0166/12.) legkésőbb az előleg megfizetésétől számított 30 naptári napig átvehetők, előre egyeztetett időpontban.

Amennyiben az árut a megadott teljesítési határidők elteltét követően sem veszik át, úgy Megrendelő költségére és felelősségére – tárolási díj felszámítása mellett – azt további 30 napig megőrizzük. A tárolási díj mértéke naponta az át nem vett áru rendelés szerinti értékének 3%-a, és minden megkezdett nap után fizetendő. Késedelem esetén Megrendelő kizárólag a teljes vételár és a tárolási díj megtérítése ellenében jogosult átvenni a rendelt termékeket. Amennyiben Megrendelő az áru átvételével az előleg vagy vételár megfizetését követő 60 napot meghaladó késedelembe esik, vagy a tárolási díj meghaladja a befizetett vételárrészt (előleget), Szállító jogosult a szerződéstől elállni, az árut visszavenni és harmadik fél részére továbbértékesíteni, a befizetett előleg vagy vételár pedig Szállítónál marad azzal megegyező mértékű bánatpénz jogcímén.

Az áru épségének ellenőrzése a Megrendelő feladata átvételkor! Minőségi kifogást, reklamációt utólag nem tudunk elfogadni, így a termék sértetlenségéről átvételkor meggyőződni szíveskedjen! Amennyiben problémát észlel, mindenképp szükséges a “Minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyv” kitöltése (kérje a szállítást végző kollégától), ugyanis ennek elmulasztása esetén, utólag nem áll módunkban jótállást érvényesíteni! Postai kézbesítésnél a csomag sérüléséről átvételkor jegyzőkönyvet kell készíteni!

Jelentéktelen hiba miatt a Ptk. értelmében elállásnak helye nincs.

Hibás, pontatlan, hiányos adatok, tranzakciók miatti ügyintézés esetén 1.500,-Ft/alkalom adminisztrációs díjat számítunk fel. Téves vagy határidőn túl érkező befizetés visszautalása esetén az adminisztrációs díjon felül a tranzakcióval kapcsolatos banki költségek is a visszautalt összegből levonásra kerülnek, a forgalmazó számlavezető bankjának mindenkori hirdetménye szerint.

A megrendelések kiegészítésére kizárólag írásban kerülhet sor, amennyiben a készlet, illetve szállítási/átvételi határidők erre még lehetőséget adnak!

A beépítésből esetlegesen kimaradt füstcsöveket sérülésmentes állapotban, eredeti bontatlan csomagolásban, a vásárlástól számított 8 napon belül telephelyünkön visszavásároljuk!

Hiányosan, pontatlanul leadott megrendelésekből adódó károkért, költségekért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Ha a Vásárló által megbízott fuvarozó veszi át a megrendelt terméket, úgy minden esetben a fuvarozóval “Áruátvételi igazolás”-t íratunk alá, mellyel a szállítást végző cég vagy magánszemély kétséget kizáróan igazolja az áru hiánytalan és sérülésmentes átvételét! Ez esetben a szállítás során bekövetkező káreseményekért cégünk nem vállal felelősséget!

Megrendelésével Vevő elismeri, hogy az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), egyben a fenti, szállításra vonatkozó feltételeket tudomásul veszi és maradéktalanul elfogadja, a Felek között létrejött érvényes szerződésként kezeli! Továbbá hozzájárul az adatkezeléshez és az elektronikus kapcsolattartáshoz, beleértve számlázást, emailben történő levelezést, értesítéseket, stb.

Amennyiben jelen Szállítási, Fizetési feltételek bármely részét kifogásolja, úgy Bemutatótermünkben (6000 Kecskemét, Hrsz. 0166/12.) tudjuk biztosítani a termékek átadását, nyitvatartási időben, előre egyeztetett időpontban!

A megadott árak a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.

Egyéb rendelkezések:
A szerződés nyelve magyar, megküldött megrendelés szerződésnek minősül, rendelésazonosítóval van ellátva és iktatásra kerül! Egyéb, nem szabályozott kérdésekben az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre vonatkozó rendelkezések az irányadók.

A tevékenység jogszabályi háttere: – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény; – a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény; – a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény; – a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságról szóló 225/2007. (VIII. 31.) Korm. rendelet; az üzletek működésének rendjéről, valamint az egyes üzlet nélkül folytatható kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 133/2007. (VI. 13.) Korm. rendelet. A szavatossági és jótállási felelősségére, illetve az ezzel összefüggésben érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére a Ptk.-ban és a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben, valamint a Jótállási jegyben foglaltak az irányadóak.